Školní výlet

28. června 2013 v 17:04 | Franch |  Já a lidi kolem mne
Ahoj, tak z výletu jsme se vrátili šichni v pořádku a já s patřičným nadšením.
Ráno jsem se s mamkou na chodbě, dohadovala o pokoji a pak se podívala na hodiny a všimla si, že už mám 3 minuty zpoždění, a tak jsem si rychle vzala své věci a šla na náměstí. Tam jsem počkala s pár staršími lidmi na autobus. Když Ačko přijelo, tak jsme nastoupily. Celou cestu jsem psala kamarádkám, obě se jmenují Markéty a když mi přišla SMSka od jedné, tak jsem nebyla, někdy shopná odhadnout, které píšu a vzikl menší zmatek. O půl hodiny později, přistoupila kamarádka. Člověk by neřekl, že cesta městskou dopravou, může trvat skoro hodinu, ale když je to jediný spoj na nádraží, tak chápu a já ještě jela ze zastávky 0 do zastávky 32 (druhá a konečná stanice). Tam jsme čekaly na učitele a pak nastupovaly do soupravy. Jelo se do Turnova, po cestě jsem poslouchala písničky a holky, co semnou seděli, hrály jakousy hru. Pak přestup na Malou Skálu a tam oběd. Rafty na kterých se mělo jet, byly zrušené (touhle dobou byly). Tak se šlo pěšky na Zrcadlovou kozu, kde jsme měly večeři a ubytovaní. Přes náš volný čas, jsme měly být na hřišti, anebo a sbýrat dříví k táboráku. Já stála u ohniště a vždycky, když šel někdo kolem, tak vzala nějakej klacek a dala ho do bedny, aby to vypadalo jako, že něco dělám. Kluci ze třídy si našli novou zábavu. Adam s Pavlem se za mne vždy nějak připlížili a s výkřikem "Lekneš se" mě nějakym způsobem začaly děsit. Nejdříve Adam- který je v tomhle zběhlí, o hodinách mi velice rád luská u ucha, nebo před obličejem, když to nečekám. A pak se přidal i Pavel. Oba ti kluci jsou docela fajn a vycházíme spolu.S Adamem tento rok jako spolusedící na cizý jazyky a s Pavlem prohodíme pár slov o přestávkách (poslední dva týdny tomu tak bylo). Pak se holky s panem profesorem pokoušeli rozdělat oheň, ale spíše to více čoudilo a tak se to vzdalo. Pak se začalo u táboráku bez ohně zpívat. Já tam stála a povídala si s Pavlem, ani jsem si nevšímala ostatních. To byla snad nejdelší doba, co jsem s ním mluvila, hrozně mi náš rozhovor připomínal seznámení s jedním klukem. Ale to je historie a současnost, snad i budoucnost o které bych psala dlouho. Až po několikátém jedovatém gestu učitelky s kytarou, která naznačovala, že bychom toho měly nechat a nemluvit jí do zpěvu, se Pavel odebral do své chatky za Adamem a já si sedla k ohni a zpívala s učitelkou a ostatními pár holkami. Pak na pokoji jsme si s kamarádkou do třičtvrtě na dvanáct povídaly, zatímco naše dvě spolubydlící začínaly usínat (možná i spaly). Já ještě z okna pozorovala, jak pár holek se potuluje u klučičích chatek a pak, už také šla spát. Jaké však bylo "krásné" vstávání, když vás ve 4:38 zbudí rány z vedlejjšího pokoje, smích a nevím co všechno. Celou noc spíte na měkké postely, bolí vás z toho celej člověk a tohle? Plus jako bonus, nemáte s sebou žádný polštář. Ráno nám na snídani řekla učitelka, že se na raftech na konec pojede. Problém nastal u rozdělení do lodí, nakonec jsem vybojovala pro sebe a pro kamarádku místo s klukama (Adamem, Pavlem a Vojtou s Karlem), Kluci byly hrozně v pohodě a povídaly jsme si atd. Pak se šlo na oběd a na vlak.

Sice jsem očekávala, že to bude katastrofa, ale výlet se mi nakonec hodně líbil. A nejlepší byly ty rafty :D (to co mělo být nejhorší je nejlepší- jaká ta ironie).
Franch

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 maya-chan-world maya-chan-world | E-mail | Web | 28. června 2013 v 19:41 | Reagovat

:D menší zmatek :DD Jinak kluci od nás to dělaj taky, málem jsem jednou dostala infarkt

2 Franch Franch | E-mail | Web | 28. června 2013 v 19:45 | Reagovat

[1]: tak a dneska si to Adam neodpustil taky. Bohužel trochu svéraznějš, takže kdyby nás třída neznala (jakože nezná) tak by si musely myslet že spolu chodíme (což si bohužel myslí, lae nechme je v tom ;) )

3 Ilon-Ká** Ilon-Ká** | 29. června 2013 v 21:26 | Reagovat

Kluci jsou asi všude stejní, protože u nás je to taky stejné...! :3
A krásný článek...

4 liška liška | Web | 2. července 2013 v 18:55 | Reagovat

Táborák, rafty, uííí, já chci taky! :D
Určitě to museli být super, až na to vstávání.
Mně se tedy zatím povedlo být vždy v té skupince budících :D Nezapomenu, jak na nás v půl páté ráno přišla učitelka a kluci se schovávali na palandy a pod postele... :D Takovýhle výlety s přespáním se třídou jsou nejlepší :)

5 liška liška | Web | 2. července 2013 v 18:56 | Reagovat

Mimochodem, nechceš být SR? Teď sice pojedu pryč a na tábor, ale pak se vrátím a po odmlce chci můj ranch zase rozjet. Kdyžtak se mi ozvi na ranch, díky :)

6 Lory Lory | Web | 4. července 2013 v 14:54 | Reagovat

Ahojky a zase budu otravovat xD

Jsem v 2. kole sonb ( soutěž o nejlepší blog ) a moc moc moc moc moc moc.... prosím o hásnutí tady => http://domulinka.blog.cz/1307/2-kolo-sonb

Jsem tam jako Lory...

Předem moc moc moc moc moc moc.....děkuju a moc moc moc moc moc.... ráda oplatím ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.